نوشته شده توسط : مهدی







1-دانلود تمام امكانات سايت موبایلستان 
2- ارسال فال,اس ام اس و... در ايميل شما
3- نپرداختن هيچ گونه هزينه در آينده براي استفاده از بخش هاي ويژه سايت
 4-دانلود نرم افزار و بازي هاي كامپيوتري جديد با حجم هاي بالا و پايين
5-اپلود رایگان تا حجم(999) مگابایت. 
 6- و امكانات ديگر كه بعد از عضويت حتما مشاهده خواهد كرد.
 7- این فرصت استثنایی را از دست ندهید.


  تذكر مهم: عضویت در گروه کمتر از 2 دقیقه زمان میبرد و این اطمینان را به شما میدهیم که جزء اولین افرادی باشید که از به روز شدن سایت موبایلستان مطلع میشوید , پس هرچه سریعتر عضو شوید.










:: بازدید از این مطلب : 23136
|
امتیاز مطلب : 162
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی


اپدیت 31 فروردین ۱۳۹۰

Username:EAV-43040093
Password:84f62xtn8r

Username:EAV-43040095
Password:erf3ts6cak

Username: EAV-41558753
Password: 2rauh4md6b
Expiry Date: 25.05.2011

Username: EAV-41731727
Password: napecheesb
Expiry Date: 28.05.2011

Username: EAV-41745567
Password: r642pbb3pt
Expiry Date: 29.05.2011

Username: EAV-41745579
Password: eufst4uvcu
Expiry Date: 29.05.2011




 



:: موضوعات مرتبط: آپدیت آفلاین آنتی ویروس , ,
:: بازدید از این مطلب : 3699
|
امتیاز مطلب : 141
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

همه شما دوستان عزيز با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده ايد شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازديدكنندگان بسياري را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی افسانه عموپورنگ Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نماييد. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی افسانه عموپورنگ:
- بازی کاملا به صورت فارسی می باشد
- دارای محیطی زیبا و کاربر پسند
- مناسب برای تمامي سنین
- دارای فایل راهنما جداگانه در پوشه بازی
- دارای سیستم ذخیره و بارگزاری اتوماتیک (Auto Save)
- دارای حجم کم با قابلیت نصب آسان
- و ...

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی فلش , ,
:: بازدید از این مطلب : 7013
|
امتیاز مطلب : 159
|
تعداد امتیازدهندگان : 54
|
مجموع امتیاز : 54
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

 

بیش از 154 میلیون نفر در دنیا DAP را به عنوان تنها برنامه ی مدیریت دانلود خود انتخاب کرده اند. شما ميتوانيد سرعت دانلود خود را با اين نرم افزار 400% افزايش دهيد. شما برای مدیریت دانلود خود از چه برنامه ای استفاده میکنید . آیا شما فقط از برنامه دانلود مخصوص مرورگر خو مانند اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید . یا در نظر دارید از یک برنامه کامل و قوی و دارای سرعت بالا در دانلود استفاده کنید . برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) ميباشد كه در نسخه جديد آن شما با يك دانلود منيجر فراتر از آنچه انتظار داريد روبرو ميشويد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود مي باشد و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا مي برد. این نرم افزار که از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند قادر است تا ده ها زبان زنده دیگر ارتباط برقرار کند و به همین دلیل هم بسیار محبوب تر از گذشته شده است.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Download Accelerator Plus Premium v9.5.0.3 Final:
- اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر براي سرعت بالا در دانلود
- امكان جستجوي فايل مورد نظر دا مجموعهاي از فايلهاي كه دانلود كرده ايد
- سازگاری كامل با مرورگرهای Netscape, Internet Explorer, Opera و Mozilla/Firefox
- امكان زمان بندی فایل ها برای دانلود
- توانایی قطع اینترنت و یا خاموش كردن سیستم به صورت خودکار، پس از به پایان رسیدن دانلود ها
- امكان پخش فایل های صوتی و تصویری در هنگام دانلود (تا مقداری كه دانلود شده)
- امكان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- افزایش سرعت دانلود فایل از اینترنت
- امكان محدود كردن پهنای باند برای دانلود (مثلاً فرض كنید قصد دارید تا ضمن كار با اینترنت اقدام به دانلود فایل نیز كنید به صورتی كه سرعت شما آن چنان پایین نیاید و همانطور كه مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، در پس زمینه فایل شما نیز دانلود شود)
- دارای بخشی جانبی با نام FTP، كه به شما این قابلیت را خواهد داد تا به FTP سایت خود نیز دسترسی داشته باشید و فایل های خود را دانلود یا آپلود كنید
- ارائه توضیحات كاملی در مورد فایل های دانلود شده
- قابليت انتخاب پوسته هاي مختلف
- مدیریت پسورد های سایت ها و دیگر اطلاعات به صورت نامحدود
- به همراه ابزار File Shredder برای حذف اطلاعات بدون قابلیت بازیابی آن ها
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 






 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 3769
|
امتیاز مطلب : 161
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی



بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید. 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 4025
|
امتیاز مطلب : 163
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Simpo PDF to Word نام نرم افزاری است که فرمت های PDF را به سند های متنی برنامه WORD تبدیل می کند. این برنامه تمامی متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF را به راحتی به صورت یک فایل متنی در غالب برنامه Word ارائه می دهد. این برنامه محصولی از شرکت Simpo Technologies می باشد. امیدواریم مورد قبول شما واقع شود.



 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آفیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 4065
|
امتیاز مطلب : 109
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

 


دوستانی که از سیمکارت خود مدتهاست استفاده نکردند و در سه ماه متنهی به سال قبل خاموش بوده، یا روشن ولی فعال نبوده فقط تا ساعت 24 امروز 30 فروردین ماه فرصت دارند سیمکارت خود را فعال کنند!
منظور از فعال سازی روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS است!
در غیر اینصورت خط شما سلب امتیاز شده و به مالکیت ایرانسل در خواهد آمد.







 



:: بازدید از این مطلب : 1929
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های آفيس 2010 شما نیاز به نصب کرک اين برنامه داريد تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده نماييد. و با توجه به اينكه امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که بسته قدرتمند نرم افزار آفیس 2010 را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی اين نرم افزار اقدام کنند. با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید. 





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار آفیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 3119
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

 

 

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 326:
- مديرعامل اپراتور اول پست: راه‌اندازي پست الكترونيك با كد ملي
- مركز عمليات امنيت راه‌اندازي مي‌شود
- ديتاسنتر ملي امسال افتتاح مي شود
- تحولات بازار سيمكارت و وعده‌هايي كه محقق نشد
- مخابرات تهران همچنان اينترنت ADSL مي‌‌دهد
- آرزوي دوردست ويندوز
- اچ پي همكار قديمي‌اش‌ را به دادگاه كشاند
- ايسر و شرايط رقابتي با اپل
- چگونه كامنت‌ها را ارتقا دهيم، لطفا كامنت بگذاريد
- سريع‌ترين و ساده‌ترين روش اجراي برنامه‌ها، ميانبر از نوع توربو!
- اجرا بدون نياز به نصب
- مودم يا تلفن پيشرفته!
- گوشي‌هاي‌هوشمند ‌همراه‌، دستياران فردا
- گوشي‌هاي جديد، نوزادي از خانواده غول‌ها
- بازي موبايل،‌بازي Quake 3 HD
- آغاز نصب ويندوز 7
- روايت يك اتحاد،‌ Homefront حتي يك رقيب هم نيست
- Dynasty Warriors7 همچنان به روند تكراري خود ادامه مي‌دهد
- اخبار،‌ سوني‌توسط هكر‌ها تهديد شد
- سير تكامل اندرويد
- ديسك چركنويس
- مقدمه‌اي برjQuery نسل جديد اسكريپت‌ها
- ايستگاه بي‌سيم پخش و ذخيره محتواي رسانه‌اي
- رايانه‌اي همه فن حريف Apple iMac ؛ 27 اينچ
- معرفي كارت گرافيكي GeForce GTX 580 SC
- تغيير منوي بوت لينوكس
- زنده كردن كارتريج پرينتر
- فناوري ديجيتال
- و...
 


 



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 2060
|
امتیاز مطلب : 104
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

بازي مهيج مسابقات رالي بياباني Race After 1977 كه توسط خودروهاي قديمي آمريكايي به سبك و سياق 1977 ساخته شده است. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده در تعقیب و گریز با ماشین های پلیس انجام ميشود.بازی Race After 1977 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد. 




:: موضوعات مرتبط: بازی های آیفون , ,
:: بازدید از این مطلب : 2120
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد